مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

شهید «رجایی» در تمام کارها پیرو امام و ولایت بود 

حجت‌الاسلام «نجفقلی‌زاده سرایی» گفت: شهید «رجایی» همواره صراحتا می‌فرمود من مقلد امام هستم و در عمل نیز در تمام کارها از راه امام و ولایت پیروی می‌کرد‌.
کد خبر: ۵۴۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ - 29August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، مراسم گرامیداشت شهدای هفته دولت و روز کارمند امروز (دوشنبه) با حضور «داود عباسی» فرماندار شهرستان ویژه مرند، حجت‌الاسلام «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام «علی نعمت‌زاده» امام جمعه مرند و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در محل حسینیه امام خمینی (ره) مرند برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «رجایی» و «باهنر» و شهدای دولت اظهار داشت: امروز باید کارمندان و کارکنان دولت از شهید «رجایی» الگو بگیرند. 

وی افزود: شهید «رجایی» همواره صراحتا می‌فرمود من مقلد امام هستم و در عمل نیز در تمام کارها از راه امام و ولایت پیروی می‌کرد‌.

حجت‌الاسلام «نجفقلی‌زاده سرایی» با اشاره به تلاش‌های خالصانه شهید «رجایی» تاکید کرد: با وجود مشکل‌آفرینی از جانب دشمنان، شهید «رجایی» در مدت کوتاه خدمت خود، با خدمت خالصانه خدمات بسیاری انجام داد.

وی تصریح کرد: به‌قول سردار شهید «قاسم سلیمانی» تمام اراده‌ها تسلیم تعلقات ما است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: کارمندان دولت باید از دفاع مقدس درس بگیرند و با الگو قرار دادن شهیدان، در برابر تلاش دشمنان برای ناامیدی مردم بایستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار